torsdag 5 september 2013

Jobbat natt

Får inte så mycket tid över till bloggande när jag jobbar natt märker jag. Det blir mest sovande hela dagen, mat, träning, mat igen och sedan är det inte så många minuter kvar innan jag är på jobbet igen. Men som idag när jag "går av" och blir ledig sover jag inte lika länge och då finns mer tid för bloggande :)

På dagens schema är det ganska tomt, det enda som är uppsatt är ett pass i gymmet om några timmar. Bröst och framsida lår är planerat för dagens pass. Skall bli riktigt roligt att köra få reps i bänkpressen, kanske skall försöka med ett nytt personbästa? :) 62,5 har tog jag (utan stopp som vid styrkelyftstävlingar) vid föregående maxperiod i början av sommaren så att öka lite vore väldigt roligt :)

Innan dess blir det lite pyssel här hemma och kaffe :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!