torsdag 19 september 2013

Leverans av omega 3

Sedan en tid tillbaka har jag tagit ett dagligt tillskott av MorEPAs  omega 3 Platinum, ett tillskott jag är mycket nöjd med och kan rekommendera om ni är ute efter ett omega3tillskott. Jag har tillochmed nu under uppbyggnad känt skillnad på att jag känner mig mer pigg och alert och utöver detta får min kropp de hälsosamma effekterna som omega3 har som ni kan läsa mer av på Enlunds Nutritions hemsida och finna ut vilken av alla deras produkter som passar just dig bäst.

Platinum innehåller även D-vitamin som är ett bra tillskott under vinterhalvåret när inte vår sol ger oss den dagliga dos som den gör när vi på sommar och våren vistas ute i solen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!