måndag 23 september 2013

Om en vecka

3 nätter jobbade och en helg vilande från träning är över och jag är nu istället ledig ett par dagar och träningsveckan kan dra igång igen :)

Förutom jobbande i helgen har det hunnits med guld- och födelsedagsfirande, tacomys och fika med vänner. Så inte någon träning alls och istället massa god mat. Tur att dieten drar igång om en vecka :)

Ja så nära är det, nästa måndag är det dags! Denna vecka kommer innebära att jag kommer "testa" kommande träningsupplägg gällande styrketräningen men fortfarande med färre reps som jag jag kört i några veckor nu. Se hur det känns och till veckan öka upp lite på repsantalet och såklart lägga på mer cardioträning är planen. 

Så idag är det inte benmåndag som det varit nu länge utan istället startar jag veckan med ett ryggpass.

Mer om mitt kommande träningsupplägg under början av dieten tänkte jag ägna åt något annat inlägg :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!