måndag 18 augusti 2014

27km och höstkänslor

Jag avslutade denna veckan med att sova hela dagen, vaknade 16:30 efter nattjobb! Så länge brukar jag inte sova men i och med detta så fick jag planera om lite då både löpning och gym inte skulle hinnas med innan jobbet väntade på nytt. Så löpning fick det bli i ett riktigt höstrusk, blöt barkbana som blev lite sugande för benen, men 8 km i lagomt tempo runt 6:20 per kilometer avverkades. Andningsmässigt kändes det bra men benen kändes ganska sega och stumma. Men 8km på 50 min är jag nöjd med och jag kan totalt sett summera veckan med 27km fördelat på 4 pass vilket jag också är nöjd med :)

Nu väntar en ny vecka, ledig i början av den vilket skall bli väldigt skönt. 3 löppass står på schemat och 3-4 gympass hade jag tänkt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!