onsdag 13 augusti 2014

Dagens kost och träning

Frukost efter det att jag kom hem från jobbet efter sju bestod av kesella med mangoyoghurt, solrosfrön, havreringar och honung. Omega 3 tillskott och två stora glas vatten.

När jag vaknade närmare 14 åt jag en chilicorncarne gjord på mager nötfärs, vita bönor och kryddor. Till detta en god brödbit och vatten. 2 koppar kaffe på det :) 

Efter några timmar var det dags att ta tag i dagens träning, först ut var ett löppass och 5 minutersintervallerna som ej blev av igår. En stund innan det var dags drack jag en drink med aminosyror. Passet gick bra, pigga ben och 6 km blev det totalt med lite upp- och nervarvning och 4 st 5 minutersintervaller med tempot 5:15 per km. Efter löpningen innan jag klev in i gymmet fyllde jag på med en banan och en proteindrink.

På gymmet körde jag ett pass ffa för mage och några övningar för rumpa och baksida. 

Väl hemma åkte kycklingen in i ugnen på en gång och efter dusch var det gudomligt gott med en kycklingsallad med fetaost, sallad och chiliaioli.

Sista målet mat för dagen blev jordgubbskesella och torrrostade jordnötter. Och en stor kopp te :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!