måndag 25 augusti 2014

Tankeverksamhet

Efter tre jobbnätter var jag bra seg när jag  klev ur sängen kring lunchtid idag, åt mat och åkte och handlade lite och i huvudet försökte jag komma på hur jag skulle göra med dagens löppass. Springa eller inte springa? Ta det imorgon istället? Skita i det helt och börja på "ny kula" imorgon? Hela tiden fanns tanken om att tog jag mig bara ut så skulle det kännas så värt det efteråt. Kom jag iväg? Yes det gjorde jag och som jag redan visste innan var det helt klart värt det efteråt. Efter 9 km i skogens idyll och friska luft var jag som en ny människa och att solen sken gjorde det hela bara ännu härligare :)

Ibland så gäller det inte att tänka allt för mycket utan bara göra det istället :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!