fredag 29 augusti 2014

Sista natten

Dags för sista jobbnatten för sommaren! 

Nu är det snart dags att vända om dygnets timmar efter en vår på resande fot och en sommar med massa nattjobb. Tidigare mornar väntar då jobb och kommande studier skall förses mer till dagtid. Det blir mitt mission att gå upp tidigt i helgen och inte sova långt in på förmiddagen för på måndag är det en tidig morgon som väntar. Har gått upp en gång sedan jag kom hem från Canada innan klockan sju på morgonen, annars har jag alla andra dagar sovit till 10 eller längre :) men nu blir det ändring på det! 

Från och med nästa vecka kommer jag arbeta lite mindre men skall istället förse mina dagar med studier då jag skall börja läsa till företagssköterska på halvtid. Skall bli så roligt att börja läsa igen, lära sig nya saker och träffa nya människor.

Ser fram emot vad hösten har att erbjuda :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!