tisdag 27 augusti 2013

Back to work

Sedan teamhelgen och förra veckans ledighet från jobbet är jag denna vecka tillbaka på jobbet, så jobb igår och idag och sedan väntar veckans sista arbetsdag redan imorgon :)

Igår var det direkt till gymmet när jag kom hem från jobbet, brukar bli så när jag jobbar dagen att jag åker direkt till gymmet är bara hem och hoppar i träningskläder och tar min drink innan träningen med snabba kolhydrater och aminosyror.
Körde ett bra benpass igår som känns idag, bra kontakt med framsida vilket är mitt prio just nu med benträningen. Körde också lite nya övningar jag fick tips om av Madde under vårat pt-pass förra veckan.

Men idag är det tisdag och som nu förtiden innebär ridkväll och när jag som idag jobbat dagen känner jag att det bara skulle bli stressigt med både pass i gymmet och sedan till stallet för att rida. Skönt att komma hem från jobbet faktiskt och ta det lugnt ett par timmar. Gymmet och träning har det blivit ganska mycket av de senaste dagarna så en vilodag idag är nog bara bra :)

Blir till att laga någon middag och sträcka ut benen i soffan istället innan ridlektionen väntar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!