fredag 23 augusti 2013

I Stockholm

Jag var framme här i Stockholm strax efter lunch idag, checkade in på mitt lilla men väldigt mysiga hotellrum och sedan begav jag mig ut för att få mig något gott att äta och strosa runt i affärer. När jag var nöjd på detta landade jag en kortis på hotellrummet innan jag rev av ett pass i hotellets lilla gym. Väldigt litet men det fanns vad jag behövde för att få till ett bra pass för axlar och mage. Körde idag ett supersetpass som såg ut såhär;

Enarmshantelpress + stående sidolyft med hantlar
Russian twist + benlyft 
Sidolyft i cabelcross + hantellyft åt sidan på lutande bänk (baksida axlar)
Woodshopper + kryssdrag (baksida axlar)
Hantellyft framåt med rygg mot vägg + benlyft åt sidan med pilatesboll

Nu väntar en lugn och tidig kväll här på hotellet för att riktigt ladda upp för morgondagens teamträff :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!