tisdag 20 augusti 2013

Planering

Gårdagen bjöd på ett mixpass i gymmet, körde ett pass med mina minst prioriterade muskelgrupper för tillfället. Det blev ett mixpass där jag började med baksida lår, sedan lite vader och sedan fick biceps och triceps sig en omgång. Avslutade med lite mage, som ju är en av mina prio muskelgrupper :) Kul med ett mixpass!

Träningen förra veckan blev ganska komprimerad till i slutet av veckan och denna veckan blir lite annorlunda och en omplanering var nödvändig. Både rygg och ben kördes under helgen och därför villa jag inte starta veckan som jag brukar göra med ett benpass och dessutom skall jag köra ben för Madde i morgon. Så gårdagen fick fungera som extra pass med lite gott och blandat och idag har mina övriga muskelgrupper fått tid för återhämtning och jag kan idag börja på ny kula.

Ben och mage imorgon, så idag passar det bra med ett ryggpass, då jag försöker köra två pass för rygg och ben (framsida) per vecka gäller det ju att passa in så återhämtning hinns med mellan de två passen under veckan.

Rygg idag, om en liten stund, sen är det bara hem och landa lite, äta och svira om innan det är dags för ridlektion. Nej kanske dags att starta denna roliga eftermiddag/kväll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!