söndag 25 augusti 2013

Teamhelg

Nu har jag landat hemma i Karlstad igen efter en rolig och härlig helg i Stockholm som till största del spenderades tillsammans med Team Purefitness. Vi träffades i lördagsförmiddag på centralstation för att bege oss ut till Ursvik för att möta upp trevliga Ann-Sofie Forsmark för ett Crossnaturepass, något jag aldrig provat på förut men som visade sig vara mycket roligt. Passet startade med en uppvärmningsjogg där vi highfivade med naturen och efter lite stretch bjöd passet fortsättningsvis på roliga styrkeövningar i par som varvades med kondition och som avslutades bålträning och några minuters avslappning och stretch i gräset. Roligt och jobbigt pass i helt underbart väder!





Foton: Madde

Efter en god och efterlängtad lunch var det dags för posering- och T-walkträning för Tess och MaddeNordicWellness Odenplan. Inte lika roligt att poseringsträna offseason som onseason men det är ju som sagt väldigt bra att hela tiden öva med jämna mellanrum. För mig var det längsedan klackarna var på och poseringsträning har det inte blivit så mycket av på senaste tiden. Men roligt och givande var det ändå även om jag kände mig lite ringrostig. Roligast var att jag äntligen kände att ryggposeringen satt bättre än vad den gjort förut.

Foto: Tess

Efter några timmars poserande och snack var det hög tid för mat igen innan dagen avslutades.

Idag slöt några återigen upp på NordicWellness Odenplan för ett pass i gymmet, alla körde egna pass men ändå roligt att ha sällskap i gymmet. Ett bra pass för rygg och några bröstövningar för min del fick avsluta denna teamträff och tripp till Stockholm.

Tack alla inblandade för en kanonrolig helg :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!