onsdag 14 augusti 2013

Störande

Igår var jag tillbaka i gymmet, även om det mer eller mindre var en zombie som försökte få till ett ryggpass. Trött och seg var bara förnamnet! Väldigt tjatande om allt jobbande har det blivit i det senaste tycker jag själv men här kommer nog tyvärr ett till. Känns som om jag varit mer på jobbet förra veckan och denna än vad jag varit hemma och något som stör mig är att allt jobbande går ut över min lediga tid och träning. På jobbet är jag oftast pigg men hemma blir jag oerhört seg och trött, men kanske inte så konstigt som jag har jobbat på olika tider det senaste. Mycket nattjobbande och sovande på dagen...

Träningen gick ju faktiskt väldigt bra förra veckan, men nu har bakslaget efter allt jobbande kommit. Ingen träning i måndags (då jag sov bort hela dagen efter ett dubbelpass på jobbet) och igår var jag i gymmet men kändes som sagt inte så jättebra. Idag får jag se, har inte bestämt mig än men som jag känner nu skulle nog gårdagen upprepas igen. Kanske är bättre att bara ta en promenad och köra på imorgon istället?

Jag får se.. Ännu en känsla jag inte gillar när jag inte vet, jag vill men kroppen säger något annat. Inte lätt ibland hörrni :)

Men imorgon är jag äntligen ledig hela dagen, på fredag jobbar jag igen men sen är jag lååångledig och som jag längtar dit! Massa ledighet och tid för träning och annat kul!

Och nu har jag nog tjatat klart om allt jobbande i alla inlägg för en tid framöver :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!