torsdag 1 augusti 2013

Gammalt intresse väcks till liv

Nu en sedan en tid tillbaka har det slagit mig att jag verkligen saknar att ha djur runt omkring mig, något jag hade hela tiden som liten då vi hade både katter, hund och egna hästar. Jag spenderade mycket tid i stallet, kunde väl vara i stallet dygnet runt om jag så fick :) En riktig hästtjej som nu idag inte ridit på många år, men om några veckor är det dags igen och det skall bli väldigt roligt men samtidigt väldigt nervöst, har ju inte suttit på hästryggen på så länge! Jag hörde av mig till en ridskola och skall nu få prova på en grupp som inte är superrutinerade utan rider mest för att det är roligt, en grupp som verkar passa mig.

Skall bli jättekul att starta upp med mitt gamla intresse igen. Att rida en gång i veckan känns alldeles lagom i det liv jag lever idag.

Bara att införskaffa lite ridkläder nu då så är jag redo :)

En gammal bild på mig och min dåvarande fina häst Fanney

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!