söndag 23 februari 2014

Formbilder och tävlingsplaner


Vilken lugn och skön helg detta har varit, den går som vanligt för fort men den har varit lugn och oplanerad, precis så som jag gillar att spendera mina helger.

Innan den lugna helgen startade gjorde jag på fredagen ett besök i Örebro och på ÖKK där jag träffade coach Madde för en formavstämmning och poseringsträning. Vi har inte setts så mycket under denna dieten utan mest haft kontakt online vilket jag tycker fungerar superbra, men det var såklart väldigt kul och kändes bra att nu äntligen ses och stämma av lite inför kommande tävlingar. Så hur är då formen såhär nästan en månad innan första tänkta tävlingen är? Jag har endel kvar att skala av, kanske är lite tajt till Battle of Scandinavia som går av stapeln 29 mars i Alingsås, men det kan gå om min kropp gör som den brukar på slutet :) Då jag har som mål att vara i bättre form än mina tidigare tävlingar så får jag se här nu om några veckor om jag går upp på scen 29 mars eller om jag istället väntar till slutet av april och tävlar i Malmö på Sweden Grand Prix och helgen efter i Stockholm på Body Classic. Men jag fortsätter köra på med siktet inställt på Battle :)

Poseringsmässigt kändes det bra, lite justeringar gjorde vi som gynnar min fysik och som jag nu skall fortsätta nöta in så de sitter :)

Hela veckan har känts bra men efter fredagen känner jag mig ännu mer på banan och siktet om än mer skarpriktat och det tackar jag min duktiga coach för :)





2 kommentarer:

  1. hejja på! Jag har följt din blogg lite, och jag tycker ABSOLUT att du ska ställa upp på Battle, det ska i alla fall jag, trots att jag är långtifrån perfekt ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!