söndag 23 februari 2014

Härliga helg!

Det var bara på lördag förmiddag som jag kände mig riktigt sliten denna veckan och det den enda gången denna veckan! Så passet i gymmet på lördagen gick ju inte till historien som det bästa men vad gjorde det när det sedan på eftermiddagen och kvällen fick fyllas på med extra energi, yes nu är en högre växel ilagd och de fria lördagarna begränsas nu till eftermiddagen och kvällen. 


Hemmagjord saftiga burgare med klyftpotatis var så otroligt gott. Mums säger jag bara! Och efter det satt lite lösgodis och en bra film som en smäck :)

8 mil på skidor och den avslutande hockeymatchen har det tittats på under helgen. Och sammanfattningsvis; vilket grymt OS Sverige har genomfört och vad roligt det har varit att titta på och se alla grymma prestationer under dessa två OS-veckor.

Och jag avslutade denna grymma träningsvecka och sköna helg med en cardiosöndag. Morgonjogg innan 5-milen och nu på kvällskvisten stack jag och Rickard ut och körde ett grisigt backintervallpass! 

Nu återstår bara några få lugna timmar i soffan innan ännu en vecka på diet drar igång och jag hoppas denna känsla, energi och motivation följer med :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!