fredag 7 februari 2014

Sjuk?

Nej säger jag bara, mitt huvud känns som en tung sten och näsan kliar. Vill inte bli sjuk nu!

Fick hur som till ett bra pass i gymmet under förmiddagen även om känslan inte var så bra och med en puls som var högre än vanligt, så några intervaller var inte aktuellt efter styrketräningen och det visade sig vara ett  bra beslut för nu känns kroppen sämre än innan och under träningen. Får bli en kvällspromenad i regnet (!) istället för intervaller idag. 

Tur att helgen väntar och all träning nästan är gjord för veckan och dagens invägning helt klart var godkänd, så kan jag vara lite lugnare och ta helgen till att bli frisk om det nu bryter ut något vilket jag verkligen inte hoppas.

Dagens träningspass blev en härlig blandning övningar för axlar, mage och vader.

Stående militärpress
Sittande hantelpress
Hantellyft åt sidan 
Drag år sidan i cabelcross 
Axelpress i maskin

Crunch på boll i cabelcross 
Benlyft i cabelcross
Russian twist

Stående och sittande vadpress

Mina lediga dagar är nu över och ikväll väntar jobbnatt ett av tre. 

Och imorgon är det lördag och extra påfyllning väntar :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!