tisdag 11 februari 2014

Planera om

Ibland kommer det annat i mellan, mellan mig och min träning pratar jag då om, något som jag tidigare haft ganska svårt att hantera. Har jag planerat något, särkilt träningen, och det har kommit annat imellan och jag fått planera om har gjort mig ganska irriterad och sur och då särskilt under diet. Men idag är jag bättre på detta, att planera om utan att det påverkar mig. Det kommer ibland annat imellan, så är det, och det går ju faktiskt att planera om :) Kan kanske låta konstigt detta i andras öron men jag tror detta kan bli ett "problem" när träningen är såpass viktigt för en. 

Idag kom ett kök imellan, ett kök som anländer hem till oss i beståndsdelar i mars. Kanske inte det roligaste och lämpligaste att renovera köket under diet strax innan tävling, men att få ett nytt kök slår väldigt högt det med. Får leva på tonfiskburkar helt enkelt :)

Efter kökköp fanns bara en liten stund över till att stoppa lite mat i magen innan stallet kallade.

Men imorgon blir det en massa träning igen och jag startar dagen som idag med en morgonpromenad/jogg med Malte.

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!