tisdag 25 februari 2014

Mycket att se fram emot

... och mycket att stå i, planera, ordna med och hålla koll på! Men jag har så mycket att se fram emot nu så att det ibland känns lite överväldigt i mitt huvud när det kommer till just biten att stå i, planera, ordna med och hålla koll på så är det helt okej :)

Om några veckor kommer vårt nya kök, som tur är har min sambo tagit den störta biten av planeringen och fixandet här så jag kan "släppa" detta med köket, men vad kul det skall bli med ett nytt kök. Lite jobbigt påfrestande kanske det kommer bli de dagarna vi står utan kök men vad kul det skall bli när allt blir klart.

Och sedan har vi ju tävlingarna som jag ser fram emot jättemycket, skall bli sjukt kul att få stå på scen igen och dessutom kanske hela tre gånger! Det mesta som skall fixas innan är fixat, bara att komma i form :)

Efter mina tävlingar, faktiskt bara 3 dagar efter sista tävlingen i maj, finns ytterligare en stor sak att se fram emot nämligen att jag och en vän åker på långsemester/backpackingresa till Canada och stannar där borta i hela sju veckor. Skall bli så otroligt roligt och spännande, här är det en hel del kvar att fixa med innan vi åker. Resan är bokad och betald än så länge i alla fall :)

Lite mindre och närmare saker jag också ser fram emot är att gå och titta och lyssna på Helené Sjöholm på lördag med tillhörande resturangbesök, att nästa lördag åka hem till mamma och fira att jag fyller år och syrran har fyllt år :)

Och en annan sak jag ser fram emot är våren, det sägs att våren är på G och idag skiner solen och fåglarna kvittrar ute och vilken extra energi det ger!

Viktigt är att komma ihåg att njuta av vardagen och leva i nuet, kan bli lite distraherat när det finns så mycket annat att se fram emot och tänka på, måste påminna mig själv ibland :)

Du lever idag så ta vara på dagen och njut av den!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!