söndag 16 februari 2014

Trött men motiverad

Avbrottet med en helg här i Göteborg verkar ha gjort susen för min motivation, som ni läsare kanske märkt varit ganska svajande under veckan. Även om jag sitter här ganska så trött och seg efter en sen gårdagskväll som innebar att fira min syster som fyllde 25 med tårta och några glas skumpa tillsammans med ett härligt gäng tjejer så känner jag ändå att jag nu är på banan igen! Siktet är insatt och det är nu bara några få veckor kvar till tävling och det är dags att lägga in ännu en växel som innebär ett nytt kostupplägg och en ökad dos cardio :) Men mer om det i ett annat inlägg för nu väntar strax en spännande stafett att titta på innan jag tar tåget hem igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!