torsdag 13 februari 2014

Idag utan sällskap

Idag fick jag klara mig själv under morgoncardion, Malte har åkt hem men kommer åter nästa vecka och joinar mig på morgonpromenaderna. Idag blev det en runda på 55 minuter och varav 30 minuters jogging i olika långa perioder.

Och nu strax river jag dagens pass i gymmet också, liksom igår väntar idag ett kvällspass på jobbet så då blir det träning på förmiddagen för hela slanten istället :)

Annars har denna veckan inte bjudit på den bästa känslan dietmässigt, inte den bästa känslan i kroppen och motivationen har inte heller den varit på topp. Kroppen känns nu ganska så sliten och trött och när inte motivationen är på topp så blir allt bara jobbigare och pannbenet får jobba mer och massa tankar snurrar runt i huvudet. Men det blir snart bättre, att få åka bort en sväng i helgen till Göteborg för att fira och hälsa på min syster tror jag kommer göra susen och nästa vecka kommer säkerligen bjuda på en bättre känsla :)

Time to hit the gym!

Ha en fin dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!