fredag 18 april 2014

Den sista dietveckan

Har varit mycket bättre än den näst sista dietveckan, kanske har den extra energin tillkommit bara om vetskapen om att det är just den sista vanliga dietveckan. Om snart bara 2 dagar väntar 2 tömning- och laddningsveckor. Har fortfarande lite svårt att förstå att om en vecka är jag i full gång med laddning och är på plats i Malmö!

Hur som helst så har denna sista vecka känts bra, såklart känns min kropp nu rejält sliten och trött men ändå har den här veckan känts bra och jag har orkat träna på bra. Jag har lyssnat på kroppen och kört det som just känts bäst för dagen. Mycket powerwalkar har det blivit men kroppen har även vart med på noterna för lite intervallträning. Men annars har jag just hållt mig till lågintensiv cardio vilket min kropp svarat bäst på nu på slutet av dieten. Om bara en liten stund väntar det sista "riktiga" passet i gymmet också och eventuellt ett intervallpass på det. Bröst och armar är sparade till sist denna veckan.

En lång dietresa har detta varit som jag tänker skriva ett inlägg om men nu blir det att ladda för gymmet!

Sen vill jag också önska er alla en Glad Påsk :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!