onsdag 23 april 2014

Förberedelser pågår

Här rullar det på, dagarna går långsamt fast ändå snabbt. Jag är riktigt seg nu och helt trycklös i kroppen. Men det är så det skall kännas så det är bara att fortsätta vänta på att börja ladda inför tävlingen på lördag. Imorgon åker kolhydraterna fram och som kroppen längtar efter dem! 

Imorgon åker jag etapp nummer 1 mot Malmö, åker till Göteborg och bor hos min syster en natt och Rickard så åker jag och Rickard vidare till Malmö på fredagen där inregistrering och färgning väntar. Sen går body fitness upp först på lördagen, rond 1 klockan 09:00. Så det blir att kliva upp tidigt för att fixa iordning smink, hår och allt på lördagen innan scenen väntar :)

Men nu strax skall jag åka iväg och få mina naglar fixade. Skall bli så kul med fixande naglar, kan ju inte ha det annars i och med det arbetet jag har men nu när jag jobbat klart för en stund (gjorde sista dagen igår och är nu ledig ända till i början av juli!) så jag skall nu passa på att få extra fina naglar till tävlingarna och resan :)

Sen ikväll väntar lite matfixande och packande och vila i soffan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!