onsdag 9 april 2014

Vilar i form

Troligen har min kropp varit stressad det senaste och jag har bara kört på för att komma i form och kroppen har inte svarat som jag velat. Så i början av veckan rekommenderade min coach  mig att vila några dagar, bara promenera, sova och slappna av. När jag läste frågan i mailet om vad jag trodde om att vila tre dagar så skrek min kropp bara ja och jag tror bara ordet vila gjorde susen för vikten gick ner på en gång. Stressen och pressen har nog lett till att kroppen samlat på sig vätska, vilken nu börjar rinna av. Ett kilo lättare idag än i början av veckan, vilan har gjort susen! Jag känner mig fortfarande trött och sliten (inte konstigt såhär i slutet av dieten) men även om vilan vart väldigt skön skall det imorgon bli roligt att vara tillbaka i gymmet och ösa på det sista innan tävling. Bara nästa vecka som är en "normal" dietvecka, sen är det dags för första tävlingsveckan med dess förberedelser. Har lite svårt att fatta att det snart är dags att stå på scen, men fasen vad kul det skall bli!

Senaste dagars vyer, blöta och kalla promenader har det blivit mestadels tyvärr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!