onsdag 1 maj 2013

For the last time

Såg nu att mitt lilla inlägg om att jag skulle styra bilen mot Norge i måndags inte publicerades, men jag är alltså nu i Norge sedan i måndags och denna gången blir lite speciell då det är min sista vecka här i Norge. På måndag gör jag mitt sista arbetspass här i Norge och kommer sedan jobba hemma i Karlstad igen, kanske återvänder för att hoppa in lite extra någon helg men inget jag i dagsläget har bestämt mig för.

Jag visste väl lite innan att jag inte skulle stortrivas med att vara hemmifrån och bo och jobba någon annanstans, älskar ju att vara hemma, men det har faktiskt gått bra och jag har trivts bra här i Norge men när jag fick jobberbjudande hemma i Karlstad så vägde vågen för att få vara hemma hela tiden och jobba hemma även om jag kommer både få jobba lite mer och tjäna lite mindre. Känns som jag tagit rätt beslut i alla fall :)

Så återigen förändring på jobbfronten...



1 kommentar:

  1. Grattis till jobbet:) blev det på 20? Kram lina

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!