lördag 4 maj 2013

Veckans sista besök i gymmet

Hörde något om att det skulle bli 20 grader och sol här i helgen, tydligen inte idag då regnet öser ner utanför fönstret :) Men oavsett väder så skall jag snart gå iväg till gymmet för att köra veckans sista pass i gymmet, sen blir det vila från gymmet till på tisdag. Imorgon är gymmet stängt och på måndag spenderas kvällen i bilen hem och sedan behövs lite vila efter jag nu kört varje dag i gymmet denna vecka :)

Solen får gärna kika fram imorgon istället då det planeras för lite uteträning efter jobbet, troligen ett löppass!

Men nu skall jag fokusera på dagens träningspass. Rygg och mage med avslutande löpintervaller!

Blir ju idag också sista besöket på gymmet som jag kört på när jag varit här i Norge. Ett bra gym som jag får tacka för många bra träningspass :)

Resten av min lördag kommer spenderas på jobbet.

Ha en fin lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!