fredag 3 maj 2013

Ledig fredag!

Bara upploppet (helgen) kvar innan jag åker hem, hemlängtan har varit värst denna gången. Skall bli så otroligt skönt att komma hem på måndag så ni anar inte, jag är inte gjord för detta att jobba borta i perioder!

Idag är jag ledig, har sovit ca 4 timmar efter nattjobb och nu är jag vaken, ganska seg men tänker mig ändå iväg till gymmet om en stund. Bröst och armar idag, hade även tänkt ett kort intervallpass men tror jag lägger det till morgondagen istället och idag istället tar en biltur för lite shopping :) Måste ju fixa något till arbetskollegorna här när jag slutar på måndag :)

Även idag får en celsius hjälpa mig att piggna till :)

Hoppas ni alla har en superduperbra fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!