söndag 12 maj 2013

Hungrig

Idag har det varit sanslöst vad hungrig jag varit, ändå har jag ätit som en häst tycker jag. En kort stund efter jag ätit har det som sugit i magen och ytterligare efter en stund har det kurrat rejält i magen. Så det är väl bäst att äta lite igen då :)

Dåligt med träning i helgen, har haft tid att träna idag men har efter att vi kommit hem från Örebro tidigare idag varit och känt mig så seg så om jag inte ångrar mig igen så blir det vila även idag. Träningen som återstår för denna veckan är ett konditionspass och inget och minst löpning lockar just för tillfället. Kanske lusten och orken är bättre imorgonbitti? :) Jag får hoppas på det helt enkelt.

Lockar mer att ligga här hemma i soffan och följa det sista från livesändningen från dagens styrkelyftstävling istället :)

Hoppas ni har en bra avslutning på helgen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!