måndag 13 maj 2013

Många höjdpunkter under helgen som gick

Helgen som gått har varit väldigt bra, framförallt väldigt inspirerande. Jättekul att se alla tävlande som gjorde väldigt bra ifrån sig och jättekul att se hur andra utvecklas, lite sugen själv att tävla blev jag måste jag ju erkänna :) Alla tävlande från Karlstad atletklubb gjorde bra tävlingar, många personbästa togs, flera debuterade och flera kvala in till SM som går av stapeln om ca 8 veckor. Grymt bra jobbat allihopa :)

Lördagseftermiddagen och kvällen spenderades hemma hos mina kusiner, också en höjdpunkt under helgen som gick. Ett mycket kärt återseende och för mig årets grillpremiär i superfint väder som vi hade hela eftermiddagen och kvällen.

Denna måndagen och veckan har startat med en morgonjogg på 5km och ca 30 minuter, jobbig men skön start på dagen och innan jobb väntar vid 14 skall jag även hinna med ett pass i gymmet.

Hoppas ni alla får en bra måndag och bra start på denna veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!