fredag 10 maj 2013

Ledig, fredag och sooool

Å va härligt det är att kunna gå ut och sätta sig i solen med lite mellanmål efter att jag vaknat efter nattjobb. Fortsätta tillvaknandet med en kopp kaffe i handen och med solen i ansiktet är helt underbart. Till kaffekoppen blev det 2 ägg på tunna och goda finncrips och en halv proteinbar från Olimp. 

Detta toppas med känslan av att det är fredag och en ledig helg väntar, en helg som kommer gå i tävlingarnas tecken. Skall nämligen vara både lördag och söndag i Örebro för att se på/hjälpa till på styrkelyftstävlingarna som anhålls där. Skall bli grymt roligt och inspirerande att se :) 

Min egen träning blir det kanske lite dåligt av denna helgen, jag kommer hålla det lite öppet och passa på att träna lite om tid finns. Känner mig lite krasslig i halsen (peppar peppar..) som jag hoppas det inte blir något mer av. Tänker ändå köra mitt sista pass i gymmet i eftermiddag, men låta bli intervallpasset som jag brukar köra efteråt. Så om tillfälle ges för träning i helgen och halsen känns bättre blir det konditionsträning i helgen.

Nej nu är det dags för lite lunch, även den avnjutas ute här i solen :)



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!