lördag 1 juni 2013

Bäst hittils

Igår gick jag till gymmet, lagomt trött och seg som jag skrev igår, men också på allmänt dåligt humör vilket infann sig i kroppen innan jag skulle gå till gymmet. Allt jag gjorde gick fel, tappade saker och jag blev bara irriterad på allt. Ja som det kan vara ibland för mig vissa tider i månaden och plussar man på lite sömnbrist och omvändning av dygnet så blir det inte bättre...

Så känslan inför träningen igår var ju minst sagt sådär, tänkte att jag går dit och gör det jag skall göra. Trodde alltså inte på något bra pass...

Och hur gick det? Med gott och trevligt sällskap gick det bättre än vad det någonsin gjort i bänkpressen. Sedan tidigare har jag en gång med nöd och näppe klarat en 8:a på 50kg. Igår blev det hela två 8:or på 50kg och en 8:a på 52,5kg. Helt klart nöjd med detta och idag görs sig gårdagen påmind i form av träningsvärk! Med den starten på passet gick resterande delen träningen också bra. Och jag gick från gymmet med en helt annorlunda känsla i kroppen än på vägen dit. Återigen fascinerad över vad träningen kan åstadkomma :)

Idag är känslan i kroppen mycket bra, sovmorgon och en lugn frukoststund och nu skall jag snart bege mig ut för ett distanspass på cykeln i det fina vädret :)

Bild från dec-12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!