söndag 30 juni 2013

Juni i siffror och bilder

31 träningspass i juni månad fördelat på

18 pass i gymmet
6 pass på cykeln ute, de flesta på morgonen
6 PW´s, de flesta även här på morgonen innan frukost
1 backinterallpass

Passen i gymmet här hela månaden bestått av många set och få reps. Cardiomängden är jag också nöjd med, även om jag har som mål att köra ett intervallpass per vecka :) Löpningen har bytts ut mot cykel istället då jag kommit fram till att cykling passar mig bättre och jag har börjat fila på lite mål att sätta upp gällande cyklingen :)

Men annat har ju såklart hänt i juni månad också som jag här visar i lite bilder :)

Startade juni månad med ett maratoninspirerat cykelpass

PB i böj

Morgonpromenad

Mitt enda intervallpass

SOL :)

Vyer under ett cykelpass
PT-pass med Coach Madde i Göteborg

Varit hos syrran i Göteborg några dagar

PW i Slottskogen

Den 15 juni stod dessa fina tjejer på scen på Alströmertrofen. Foto: Madde

Utflykt med Rickard och hans föräldrar

Utflykt med Rickard och hans föräldrar

Utflykt med Rickard och hans föräldrar
Morgonpromenad med Malte och Rickard

Påväg till Midsommarfirande
Midsommarfirande med gänget

Midsommartårtor
Fika på Elviscafé

Flera grillningar, denna hemma hos mamma

Nya träningskläder :)

Många mysiga kvällar hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!