torsdag 6 juni 2013

Grattis Sverige

Idag tänker jag vila hela dagen lång, har kört på bra hittils denna vecka med träningen. Tror kroppen fått en smärre chock av alla få med ack så tunga reps :) Igår kördes för första gången med viktbälte hängande runt midjan i chins och tunga stångrodd kördes i mängder så idag känns det i ryggen, i axlarna sedan passet i tisdags. Benen känns idag i alla fall bättre sedan benpasset i måndags. Utöver passen i gymmet har två morgoncardiopass hunnits med, ett på cykel och en promenad, och igår tog jag mig an veckans intervallpass.

Denna vilodag, nationaldag och sista lediga dag innan det är dags för jobb imorgon igen skall firas med att på dagen inte göra någonting alls, lutar mot att ta med mig filten ut i solen (tänk att solen kikat fram alla mina dagar sedan  förra fredagen) och sedan i eftermiddag åka hem till mamma och grilla. En alldeles lagom vilodag, nationaldag och sista lediga dag.

Ha en bra dag alla!

För ett år sedan startade jag antagligen denna dagen med en morgonpromead längst stranden på Mallorca


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!