onsdag 5 juni 2013

Fina dagar

Härliga och fina lediga dagar har jag haft denna vecka, och ledigheten är inte slut än utan hela två stycken till innan det är dags för lite jobbande igen. Har fallit in lite som i ett semesterlunk och har dessa dagar läst ur en bok sittande i solen på balkongen, ingen stress, dubbelpass med morgoncardio och gymmet på eftermiddagen. Bara tagit dagen som den kommit inget, speciellt planerat - ett upplägg precis i mitt tycke :)

Har hunnit köra två "maxpass"i gymmet denna veckan, måndag och tisdag, så idag känns kroppen stel och träningsvärken gör sig påmind titt som tätt eller typ hela tiden.

Skall ändå snart bege mig iväg till gymmet nu på morgonsidan för veckans tredje pass, rygg skall köras i några få övningar med desto fler set per övning och få reps. Hade tänkt köra marklyft, chins och någon roddövning men marklyften får flyttas fram till veckans andra ryggpass då träningsvärken i korsrygg och baksida lår sitter kvar sedan måndagens tunga benpass. Så vad det blir för övning utöver chins och roddövningen jag inte har bestämt mig för än vilket får jag se. Kanske bara fokuserar passet på två övningar också :)

Ha en fin onsdag alla, nu är det dags för mig att sticka till gymmet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!