torsdag 14 november 2013

Avbrott...

...från den vanliga men trivsamma vardag var gårdagskvällens konsert med Lars Winnerbäck. Vet inte hur många gånger jag varit och sett Lars nu men det är ett gäng gånger och han är alltid bra. Gillar verkligen hans musik och texter så det var självklart att boka biljetter när jag hörde att han skulle komma till stan och det var skönt med ett avbrott från vardagen mitt i veckan.

Idag har jag en sista ledig och skön dag innan jag avslutar min långledighet, som gått så fort, med att imorgon och ett antal dagar framöver infinna mig på jobbet :) Jag tycker mitt jobb blir roligare och jag får mer energi till jobbet när jag valt att inte arbeta full tid. Passar mig kanon och det är roligt att se fram emot att jobba :)

Så sista dagen på min långledighet startade med en morgonpromenad, tyvärr i kallt duggregn, en god frukost och sedan ett välbehövligt och trevligt besök hos frisören. Längtar ju efter mitt långa här igen så det blev ingen radikal klippning idag utan bara klippa bort det som behövdes. Men vad skönt det är med nyklippt hår och bli ompysslad en stund.

Dagen fortsätter med lite matlagning och senare i eftermiddag är det dags för veckans benpass!

Hoppas ni alla har en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!