fredag 1 november 2013

Snart Fitnessfestivalen och Luciapokalen

Precis i slutet av denna månad är det dags, Sveriges största tränings- och inspirationsmässa Fitnessfestivalen och där också Sveriges äldsta och största nybörjartävling Luciapokalen går av stapeln 30 november - 1 december i Göteborg och på Svenska mässa. Såklart kommer jag vara på plats men mot föregående år kommer jag iår för första gången sitta i publiken och inte stå på scen, 2011 och 2012 stod jag på scen och innan dess hade jag aldrig besökt fitnessfestivalen, så det skall bli jättekul att iår sitta i publiken och titta på tävlingarna och då framförallt titta på den grenen jag själv tävlar i, Body Fitness. Flera ur teamet skall stå på scenen och det skall bli så kul att se dem på scen efter att ha följt deras dietresa och nu är det inte länge kvar av dietande innan det är dags för dem och alla andra som skall tävla på Luciapokalen att glänsa på scenen. Mycket tid ligger bakom en tävlingssatsning och jag tänkte sätta mig ner någon dag och skriva ett inlägg om hur det är att dieta inför en tävling i Body Fitness men inte nu utan nu vill jag bara säga till alla som kommer stå på scen om några få veckor att kämpa in i det sista och att det ni alla gör är grymt imponerade! Njut sista veckorna och snart står ni där på scenen och uppfyller det målet ni strävat mot de senaste månaderna/halvåret eller hur länge ni dietat.

En långhelg är inbokad i Göteborg denna helgen och utöver fitnessfestivalen och luciapokalen skall jag spendera helgen tillsammans med mamma och syrran, umgås och besöka jul på Lisseberg. Så denna "jul"- och fitnesshelg ser jag fram emot om några veckor :)


1 kommentar:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!