måndag 4 november 2013

Jobbhelg och minus på vågen

Helgen har för mig inneburit nattjobbande, måste säga att det var skönt att gå av imorse efter tre jobbnätter och veta att ledighet väntar fram till på torsdag. Jag blir alltid lite borta/off och seg när jag jobbar natt, rutiner rubbas och under diet tycker jag det känns mer och är jobbigare med nattjobb. Så nu skall det blir skönt med några veckors uppehåll från nattjobbandet :)

I lördags stod vågen på -1kg sedan veckan innan vilket jag blev jättenöjd med efter en vecka med ganska mycket stress och oregelbunden arbetstid. Denna veckan blir desto lugnare, enbart 2 arbetspass väntar i slutet av veckan så jag hoppas på lite mindre stress denna veckan och lite mer energi.

Jag fick starta denna träningsvecka med en lunchpromenad i solen, har blivit många gråa och blöta promenader på sistone så att idag få gå med solen i ansiktet var bara det väldigt uppiggande och härligt. Om någon timme är det dags för veckans första pass i gymmet och troligtvis ett kort intervallpass efter det.

Hoppas ni alla haft en fin måndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!