måndag 18 november 2013

Motivationen är tillbaka!

Förra veckan var ingen rolig dietvecka, den var bara allmänt tråkig och jobbig. Som gräddet på moset så hade jag nästan hela veckan ont i korsryggen så det hämmade mig till viss del i gymnet men cardion fungerade som tur va bra. Men idag, även om jag varit trött som jag vet inte vad efter en jobbhelg och lite för lite sömn, så kände jag mig pigg och fokuserad i gymmet och kände bara hur förra veckans låga motivation blåste iväg och dalen vände åter till toppen. Går verkligen upp och ner, toppar och dalar, under en diet men som jag tidigare skrivit så är det inte alltid roligt och rosa moln utan ibland får man kämpa lite extra och bara tänka att det snart lättar igen, för det gör det. Denna vecka blir en bra dietvecka, det känner jag redan idag :)

Startade denna vecka med ett bra pass i gymmet, ryggen kördes igenom med få övningar men desto fler set. Kontakten satt där den skulle och jag hade energi för hela passet + ett intervallpass. Först när jag la mig på strechmattan efteråt kände jag hur trött jag egentligen var.

Då sömnen inte har vart den bästa i antalet timmar under helgen blir det en tidig kväll ikväll. Imorgon är det jobb som gäller igen och ett bra pass i gymmet på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!