tisdag 12 november 2013

Min tisdag

Va härligt det var att för en stund sedan få krypa upp i soffan efter dag fylld av roligheter.

Trots att jag haft en ledig dag idag har dagen verkligen gått i ett. Startade dagen med ett morgonpass i gymmet där jag körde igenom axlar och mage innan jag avslutade passet med ett kort intervallpass på crosstrainern. Efter frukost med en paus för lunch några tinnar senare satt jag framför datorn och gjorde kost- och träningsupplägg. Några timmar efter lunch begav jag mig ut för en powerwalk och sen var det bara att äta middag och åka till stallet där jag spenderade några roliga timmar i stallet och på hästryggen. Och nu sitter jag här uppkrupen i soffan med en stor kopp te och berättar för er om min dag.

Men nu tror jag minsann att kudden får sig ett besök också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!