onsdag 20 november 2013

Ledig dag...

... och veckan känns fortfarande kanon. Tröttheten på kvällarna börjar nu smyga sig på mer och mer och igår efter jobbdag, direkt till gymmet och ett möte efter passet somnade jag ifrån fotbollsmatchen i soffan. Och då kan tilläggas att jag inte somnar ofta i soffan, så de senaste dagarna har jag varit mer trött än vanligt. Diet + oregelbunda arbetstider kanske inte är den bästa kombon för att vara pigg på kvällen :) Men på dagarna känner jag faktiskt inte av dieten, jag har energi och är pigg. Är inne i ett skönt flow just nu. Alla pepparkaksburkar och annat på bordet i personalrummet på jobbet lockar inte, tillochmed en form med seg brownie med nötter i stod i personalrummet och försökte locka. Men det är som att locket bara är på, inget som lockar helt enkelt. Men förra veckan var liksom locket borta och allt lockade mer och jag fick kämpa mer för att inte lockas.

Passar bra med en ledig dag denna onsdag då onsdagar för mig innebär bendag och då behövs alltid lite mer energi :)



1 kommentar:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!