fredag 22 november 2013

Fredag och nya upplägg

Ibörjan av veckan justerade jag kosten litegranna då viktnedgången förra veckan stod still och denna veckan har jag när tid funnits fått ihop ett helt nytt upplägg som jag startar med på söndag. Inga radikala förändringar men ytterligare lite mindre kalorier per dag och då är det framförallt att det dras ner på kolhydrater. Kör ungefär samma upplägg i 4 veckor innan jag byter helt, äter ganska lika dessa 4 veckor för att jag tycker det känns lättast så. Så inför varje nytt upplägg brukar jag tänka på vad jag just nu är lite mer sugen på att äta, såklart sånt som är dietvänligt eller så försöker jag ändra om rätten så den passar in i upplägget :) Så detta kommande upplägg kommer bland annat innehålla kycklingwok och en burgare gjord av tonfisk, kanske inte låter så rockigt men jag är nöjd :)

Fredag idag igen måste jag ju säga då veckorna verkligen går så fort. Denna fredag innebär för mig att vara ledig på dagen för att avsluta denna arbetsvecka med ett natt på jobbet, kanske inte den roligaste avslutningen på en jobbvecka när jag har ledig helg men så blir det ibland. Vaknade ganska tidigt idag så jag måste försöka sova en stund ikväll innan jobbet väntar. Men innan dess tänkte jag mig ut på en lunchpromenad i strålande sol och minusgrader och senare ikväll är det dags för veckans sista pass i gymmet med efterföljande korta intervallpass. Så ser min fredag ut, hur ser din ut?

Sist men inte minst vill jag önska alla som skall upp på scen på Decembercupen i helgen ett Stort Lycka till! Ni är alla grymma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!