onsdag 6 april 2011

21. Därför tränar jag

Tycker jag redan svarat på det flera gånger men särskilt när jag skrev om mina mål med träningen och då skrev jag ungefär så här :)
 
Första och viktigaste målet är att jag tränar för att må bra och trivas med mig själv och att jag göra något jag tycker är roligt.


Andra mål med träningen är att hålla mig frisk, orka och få energi till livets vardag med jobb och annat.



Utveckla och bygga en symetrisk och vältränad kropp. Bygga muskler och hålla en god kondition så kroppens viktigaste muskel mår bra :) Hjärtat!




Bli starkare, ett annat nuvarande mål.



Eventuellt, tanken har ju dykt upp ett antal gånger måste jag erkänna, om att tävla någon gång i framtiden i Body Fitness. Inget bestämt mål men tankarna finns.




Bild: google 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!