torsdag 7 april 2011

Vara vaken hela natten lång

Snart dags att cykla iväg till sjukhuset och jobba. Känner mig pigg men vi får se när klockan börjar närma sig läggdags och timmarna därefter :P Tror jag kommer tycka det kommer bli helt underbart att få hoppa i säng efter jag slutat vid 07.00 imorgon :)

Dagens träning gick bra :) Körde ett ganska snabbt men tungt benpass och hade tankar på ett gympapass efter det men blev istället sugen på att gå ut och jogga. Men det gick ju inte direkt bra när jag efter bara några steg kände hur stumma benen var efter gympasset. Joggade sakta i blåsten men fick ge upp och powerwalka istället efter en stund. Men fick till 20 min cardio efter passet i fint solväder men väldiga vindar. Så jag var nöjd ändå :)

Hörs i morgon efter jag vaknat!

Natti natti*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!