torsdag 14 april 2011

Hej och God Morgon :)

Ledig dag idag och jag känner mig pigg och glad :)
Ska om en stund ta en cykeltur till stan för att göra lite ärenden, bland annat kolla hur det gått med de nya linserna. Jag tycker det fungerar superbra, jätteskönt att slippa ta i och ur dem varje dag och glasögonen har jag knappt använt de senaste veckorna! Märker inte av dem och det är inte obehagligt att sova med dem tycker jag. Så om kontrollundersökningen går bra blir det att köpa lite linser.

Det verkar ju bli bra väder idag, så lite sol på balkongen ska nog hinnas med också. Baka pizza ska jag göra idag hade jag tänkt, det var jätte längesedan sist. Sen ikväll väntar ett tungt och förhoppningsvis bra och roligt benpass!

Ha en bra dag i våren!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!