måndag 25 april 2011

Trött

Kunde verkligen inte sova natten som var, la mig vid 23-tiden eftersom jag skulle upp och jobba. Men vem kikar på tv klockan 01:00, jo jag! Kunde verkligen inte somna, bara låg och vred mig i sängen. Tittade på tv, gick runt i lägenheten och tillslut somna jag nog runt 02 och klockan ringer i vanlig ordning strax innan 05:30! Har varit lite trött idag om man säger så :P

Men jobbat och tränat har jag gjort, men tidig i säng blir jag säkert ikväll.

Körde rygg och triceps. Gick bra även om jag sovit dåligt :)

Nu är jag ledig i två dagar :) Imorgon åker jag och pappa en sväng till Örebro.

Nu blir det snart krubb och sedan krypa ner i soffan och se på tv eller sova :P

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!