lördag 23 april 2011

Morgonstund

Vaknade redan vid halv sju denna fina morgon, så jag bestämde mig och blev sugen på att gå upp och ut och gå. Härligt att vara ute och traska i morgonsolen innan allt har vaknat till liv. Mötte några få promenerande eller joggande personer. Kom fram en gosig katt och hälsa på mig efter vägen :)

Härligt att det börjar bli grönt ute nu, björkarna har börjat knoppa, gräset har fått en grönare nyans och vitsippor och andra blommor har kommit fram.

En egen stund för mig själv. Vissa stunder slår det en var härligt, skönt och bra det är och man riktigt njuter av stunden. En sån stund hade jag nu när jag var ute på min morgonrunda. Och jag kom ihåg att ta med kameran också :)












Nu blir det kaffe på balkongen :)

Hoppas ni får en fin Påskafton.

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!