fredag 29 april 2011

Flyt

En bra dag har jag haft idag :) Allt har fungerat och flytit på bra på jobbet och känner mig pigg och glad efter jobbet också. Brukar inte känna mig så pigg efter jobbet det flesta dagar men man kanske har kunnat slappna av lite mer nu än i början?

Hoppas dagens flyt fortsätter och att träningen och kvällen blir bra. Axlar och mage idag innan det är hem till mat och soffan :) Imorgon är det dags för jobb igen! Så det känns inte riktigt som det är fredag idag men det är ju det ändå :)

Veckans kost och träning har gått jättebra, blev en fika när vi var i Örebro men annars har jag följt mitt kostschema. Det känns super och jag är mätt och känner mig stark och dessutom är maten jättegod många gånger :) Träningen har också gått bra denna veckan och hunnit med alla pass utom en morgonpromenad. Tänkte att jag skulle prova att gå till jobbet imorse men det blev inte så. Kanske provar någon annan dag då jag kan få skjuss hem. Så jag är supernöjd med veckan och imorgon är det vila och ätardag :) Grillat blir det nog imorgon efter jobbet!

Nu blir det snart gymmet!

Ha en skön fredagshelg!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!