tisdag 19 juli 2011

Ändrade planer

Blev en hemmakväll istället för uteservering med jobbarkompisarna då jag under eftermiddagen fick sån magont :/ först nu den släppt efter. Ett riktigt molande i magen som jag inte vet vad det berodde på. Så det var bäst att stanna hemma, nerkrypt i soffan framför tvn och bläddra i tidningar. Som tur är det bättre nu, vart lite orolig för att det kunde vara magsjukan där en stund, men som tur var det inte något sådant.

Hann med ett gympass efter lunch idag, egentligen ett mer än okej pass men kändes inte så roligt ändå. Motivationen är inte på topp, kanske var det magen som låg bakom även fast jag inte hade ont under passet? Körde det jag skulle bra men inte var passet särskilt roligt idag och gnistan jag väntat på ett tag nu infann sig inte heller. Bättre lycka nästa pass kanske? Saknar motivation och gnista!! Nya tag i morgon!

Dag för jobb imorgon igen, var behövligt med en ledig dag idag känner jag. Så imorgon ringer klockan tidigt och det blir träning på kvällen, de tiden på dygnet som passar mig bäst för styrketräning :) Hoppas på en bra dag imorgon med mer motivation och gnista och inget magont om jag får bestämma :)



Natti Natti*

3 kommentarer:

  1. Ja vi får hoppas gnistan kommer tillbaka igen. Men det gör den det är jag säker på :)
    Hoppas du är bättre i magen idag

    Ha en bra dag!!!

    SvaraRadera
  2. Håll i nu! Snart dags för diet så ös på sista två veckorna nu! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!