måndag 25 juli 2011

Sista veckan!

Om en vecka är det dietstart som gäller :) Vad tiden går fort, redan 1:a augusti nästa måndag och då väntar 18 veckors diet framför mina fötter!

Denna veckan blir som vanligt, träna och ge järnet på varje pass, jobba och äta massa byggarmat, tänker unna mig lite extra gott denna veckan faktiskt. Det är ju sista veckan trots allt :P

Om en stund blir det att cykla till gymmet för att köra rygg och mage, gott om tid har jag idag så ingen stress vilket är skönt. Varit ledig idag då jag ska jobba inatt. Så sovit länge, ätit bra och fikat gott. Bra grund för ett bra pass? Jag tror det i alla fall! Bara en kaffekopp nu som fattas sen så :)

Ha en bra kväll!

Kram*

1 kommentar:

  1. Spännande med dietstart. Själv har jag 2 veckor kvar.

    Ha en bra dag!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!