fredag 29 juli 2011

Välkommen cardio!

Ja på måndag är det dags för diet och som jag skrev igår fick jag mina upplägg för första delen igår :) Så nu blir det lite förändringar framöver. Jag får varmt välkomna konditionsträningen tillbaka :) Även om jag måste säga att det varit hur skönt som helst att bara ha kört styrketräning hela sommaren :) Den enda cardion som blivit i sommar är cykelturerna till och från jobbet och gymmet. Samtidigt skall det bli kul att börja köra lite cardio igen. Var hur längesedan som helst jag bara var ute och gick, så morgonpromenaderna är välkomna.

Så detta skall hinnas med under en dietvecka:

5 styrkepass
3 morgonpromenader
1 intervallpass

Kosten är något nerdragen, men ganska sig lik som under uppbyggnadsperioden. Kommer nog hända endel bara av att lägga till cardion.

6-7 mål om dagen
Ätardag på lördagar

Men allt detta på måndag, nu är det en helg kvar av uppbyggnad :) 1 pass idag och 1 pass på söndag.

Skall strax köra dagens pass med ben och mage :)

Sen väntar mat hos Rickards föräldrar och inatt är det jobb som gäller. Men sedan är jag ledig i helgen :)

Ha en bra dag!

Kram*

1 kommentar:

  1. Spännande det var att få dieten och läsa upplägget! Kul att du är peppad och att upplägget känns bra! Heja!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!