måndag 18 juli 2011

Vanor

God Morgon :)

Tänk vilken vanemänniska jag är! Provade igår ett nytt gym, har varit där en gång förut. Ett bra och stort gym, men det blir ändå svårare att köra på som vanligt tycker jag. Först skall man hitta allt och sedan är jag så van bänkarna på friskis och dessa som de hade där jag körde igår var mycket hårdare, lägre och fick inte samma lutning när jag höjde/sänkte ryggstödet. Blev en ny "vinkel" när jag skulle köra hantelpress och lutande hantelpress. Säkert jättebra men kändes ovant. Annars fick jag till ett helt okej och bra pass igår som känns i mina axlar idag :)


Förra veckans träning gick som planerat, inga dunderpass men bra och jobbiga pass :)
Måndag: Rygg & Mage.
Tisdag: Axlar & Biceps.
Onsdag: Bröst & Triceps.
Torsdag: Vila.
Fredag: Ben.
Lördag: Vila.
Söndag: Axlar & Bröst.


Nu är det ny vecka och här skall köras i gymmet så det ryker! Om några timmar skall jag bege mig på veckans första pass för rygg & mage och då skall jag tillbaka till mitt ställe som jag är van och trivs bäst, på Friskis :)

Annars idag väntar ännu ett jobbpass ikväll. Imorgon är jag ledig :)


Ha en fin dag!

Kram*

Himlen utanför vår lägenhet häromdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!